נתניהו הגיע להתחסן ראשון: "זריקה קטן לאדם, צעד גדול לבריאות"

    איתי גדסי 3 Comment on נתניהו הגיע להתחסן ראשון: "זריקה קטן לאדם, צעד גדול לבריאות"

    ראש הממשלה ושר הבריאות הגיעו לביה"ח "שיבא" והתחסנו מפני נגיף הקורונה. נתניהו הוא האדם הראשון בישראל שמקבל את החיסון של חברת "פייזר". נתניהו: "לפתוח את המדינה מחדש ולהחזיר אותה למה שהיא הייתה. לחזור לחיים הנורמליים שאנחנו חפצים בהם, זה מתחיל במהלך הזה"

    22:55
    05.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שלושה לוחמים נפלו באירוע הקשה במעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני דקות אחדות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין התחסנו הראשונים בישראל נגד נגיף הקורונה, במרכז הרפואי "שיבא" תל השומר. בכך היה ראש הממשלה נתניהו מהמנהיגים הראשונים בעולם שהתחסן נגד נגיף הקורונה. מייד לאחר קבלת החיסון אמר נתניהו: "זריקה קטנה לאדם, צעד גדול לבריאות של כולנו".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני מתן החיסון: "זהו רגע מאוד מרגש. בדרך הנה חשבתי על הילדים שדואגים להורים שלהם, על הנכדים שרוצים לחבק את סבא וסבתא בחיבוק אמיתי, על בעלי העסקים שיוכלו לפתוח את העסקים שלהם, וכמובן, לפתוח את המדינה מחדש ולהחזיר אותה למה שהיא הייתה. לחזור לחיים הנורמליים שאנחנו חפצים בהם. זה מתחיל במהלך הזה, אני מבקש מכולם להצטרף אלינו ולהתחסן".

    עוד הוסיף רה״מ נתניהו בתום קבלת החיסון: "אני רוצה להודות לך פרופ' קרייס, לד"ר ברקוביץ׳ ולכל הצוותים הרפואיים. אני רוצה להודות בהזדמנות זאת לאדם מיוחד, מנכ"ל פייזר אלברט בורלא, ידיד חדש אישי שלי אבל ידיד ענק של מדינת ישראל וידיד של האנושות כולה. מה שהם עשו זה לא יאומן. מה שעוד יותר לא מובן מאליו זה שישראל היא מהמדינות הראשונות שמתחסנות".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אני מזה לא מאמינה לזה
      הם טיפטפו לו איזה כמה טיפות מים…..
      😂😂😂

    2. 1

      אחלה ביבי שבעולם!!!
      אחלה דוגמא אישית.